​Få hjælp til at udfærdigelse af dokumenter til import

Vi hjælper med at udfærdige tolddokumenter, fragtdokumenter og fakturaer. Korrekte dokumenter er afgørende for en problemfri importproces, og vi sørger for at sikre, at alle relevante oplysninger er korrekt angivet i henhold til gældende lovgivning og regler.​

Omfattende service til import

​Vi tilbyder en omfattende service til import af varer fra lande udenfor EU, hvor vi sørger for at alle nødvendige dokumenter er udfærdiget korrekt og i tide. Vores erfarne team sikrer, at alle krav og procedurer opfyldes for at importere varerne lovligt og undgå forsinkelser eller problemer under forsendelsen.

Vi kan være behjælpelige med at indhente de relevante licenser/certificater. Hvis der er behov for særlige tilladelser eller certifikater, såsom sundhedscertifikater til import af levende dyr eller planter, sørger vi for at have disse dokumenter klar til toldmyndighederne.

​Vi tager også hånd om tolddeklarationen og sørger for at udfærdige den korrekt og i overensstemmelse med toldmyndighedernes krav. Vores mål er at sikre en glat og problemfri import af varerne og undgå forsinkelser eller afvisninger på grund af manglende eller fejlbehæftede dokumenter.

Vi ved, hvor vigtigt det er at have alle dokumenter klar i tide og i overensstemmelse med de relevante myndigheders krav. Derfor er vi grundige og omhyggelige i vores dokumentation og følger alle nødvendige procedurer og retningslinjer for at sikre en effektiv og pålidelig importservice til vores kunder.

Udfærdigelse af alle nødvendige dokumenter

Vi tilbyder at udfærdige alle nødvendige dokumenter i forbindelse med import af varer fra lande udenfor EU. Vi varetager tillige den egentlige fortoldning. Det gælder især indenfor områderne:

  • Skib (inkl. containere) ved alle havne i Danmark
  • Bil (inkl. containere) ved alle toldekspeditionssteder i Danmark
  • Fly ved alle lufthavne i Danmark

Kontakt os her​

Mandag - fredag:

07.30 - 20.00​

 lørdag:

08.00 - 14.00​

Søndag

Lukket

(Åbningstider kan ændre sig efter ferie sæson)​

ændrede Åbningstider 2024

følgende dage har vi lukket /andre åbningstider

påske langfredag 29.03.2024 og påske mandag  01.04.2024 lukket
​lørdag, 30.03.2024 har vi åben fra kl.8.00-12.00         

Kristi himmelfartsdag torsdag 09.05.2024  lukket                                 

pinse mandag 20.05.2024 lukket

tirsdag, 24.12.2024 åben fra kl. 8.00-12.00

onsdag 25.12. til og med torsdag 26.12.2024 lukket

tirsdag, 31.12.2024 lukket

onsdag 01.01.2025 lukket

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Find vores kontaktoplysninger herunder.

Padborg Grænsespedition ApS

Toldbodvej 6, Postboks 276, 6330 Padborg

Klik her for rutevejledning

CVR: 19318389

Kontaktoplysninger

Telefon: 74670074

E-mail: pgs@pgs.dk